Solimpeks Enerji Başarı Hikayesi

Solimpeks Enerji Gıda Turizm San. Tic. A.Ş.

Solimpeks, güneş enerjisi sektöründeki 30 yılı aşkın tecrübe ve bilgi birikimini günümüz teknolojisiyle birleştirerek, Dünya standartlarında güneş enerjisi sistemleri üretmeyi başarmıştır...Devamı

Carrefoursa'nın Hedefi 2009 Sonunda 60 Mağaza

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

24.07.2009 Cuma - İSTANBUL

Marketler zincinin Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını söyledi

 

İSTANBUL  - Carrefoursa Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda ise 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Vicaire, Carrefoursa'nın Türkiye'deki faaliyetlerine ilişkin Parksa Hilton'da düzenlediği basın toplantısında, Türkiye'deki krizin bugüne kadar yaşanan krizlerden ve dünyada meydana gelen krizden farklı olduğunu, 2001'deki krize göre çok büyük bir fark bulunduğunu ifade ederek, 2001'deki krizde tüm tüketim kalemlerinde "bıçak gibi" bir kesilme yaşandığını, bu krizde ise sistemin ciddi şekilde direndiğini, gıda sektöründeki büyümenin aynı şekilde devam ettiğini söyledi.

Guillaume Vicaire, "Gıda açısından Türkiye tüm Avrupa ülkeleri içinde ilk çeyrekte en iyi rakamları elde eden ülke. İlk yarıda gıda sektöründe yüzde 8-10 arasında bir büyüme yaşandı" şeklinde konuştu.

Türkiye ekonomisi ve pazarına çok iyimser yaklaştığını ifade eden Vicaire, "Türkiye'nin Avrupa içinde gıda sektöründe en dinamik ülke olduğuna inanıyorum. Her ne kadar geçmişteki büyüme hızına göre daha yavaş, ağır seyreden bir büyüme olsa da gıda sektöründe yine geçtiğimiz yıla göre bir büyümeyi izleyebiliyoruz" dedi.

Dağıtım zincirlerinin Türkiye'de yeni mağazalar açtığını, yatırımlar yaptığını, Türkiye'de genç bir nüfus olduğunu ve kentleşmeye yönelmenin hız kazandığını anlatan Vicaire, ekonominin hızla büyüdüğünü, perakendenin Türkiye'de halen gelişim gösterdiğini kaydetti.

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Vicaire, Türkiye'de 16 yıldır faaliyet gösterdiklerini hatırlatarak, konuşmasını şöyle sürdürdü:
"Düşüncemiz burada kalıcı olmak ve Türkiye'de büyümektir. Birinci arzumuz Türkiye'nin büyümesine eşlik etmektir, Türkiye'de çok daha fazla müşteriye hitap edebilmek adına Carrefoursa çözümlerini üretebilmektir. Geçen yıl sizlere 3 yıl içerisinde mağaza sayımızı ikiye katlamak gibi bir hedefimiz olduğundan bahsetmiştim. Geçen yıl vermiş olduğumuz sözümüzün, yaptığımız açıklamanın halen geçerli olduğunu, aynı yolda ilerlediğimizi söylemek isterim. Bu aşamada ticari koşullar elverdiği ölçüde de, müşterilerin ihtiyacı olduğu ölçüde organik olarak büyümeye, yeni mağazalar açmaya veya mevcut mağazaların satın alınması yoluyla büyümeye devam edeceğiz."

Guillaume Vicaire, bir soru üzerine bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda da 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Konut satışları hız kesti

23.11.2017 - İSTANBUL

Konut satışları ekim ayında, geçtiğimiz yılın aynı ayına göre yüzde 5,7 oranında düşüş kaydederek 122 bin 882 rakamına geriledi. ... Devamı

Yeni projeler, lojistikte yatırımları hızlandıracak

23.11.2017 - İSTANBUL

Yeni İpekyolu Projesi, lojistikte yatırımları hızlandırıyor. İntermodale odaklanan şirketlerin 2018 planları hazır. Sektörün bir diğer dominosu ise 'Lojistik 4.0' hazırlıkları olacak.... Devamı

Dolar/TL 3.93 seviyesinde

23.11.2017 - İSTANBUL

Dolar kuru, Fed toplantı tutanaklarının açıklanmasının ardından 3.91 seviyesine kadar gerilemesinin ardından 3.93 civarında yatay seyrediyor.... Devamı

Altın fiyatları zirveden uzaklaşmadı

23.11.2017 - İSTANBUL

Altının gram fiyatı, güne yükselişle başlamasının ardından 163,4 lira seviyelerinde dengelendi.... Devamı

Tire Süt'ün organik yoğurduna 'Tarım Oskarı'

23.11.2017 - İZMİR

Tire Süt Kooperatifi, Yaşama Dokunanlar Platformu tarafından düzenlenen Tarım Oskarları Yarışması'nda organik kaymaklı yoğurt ile birincilik aldı.... Devamı