Kemahlıoğlu Plastik Başarı Hikayesi

Kemahlıoğlu Plastik Ambalaj San. ve Tic. A.Ş.

1979 yılında Yüksek Makine Mühendisi Ömer Kemahlıoğlu ve Mehmet Kemahlıoğlu ortaklığında Kolektif Şirket olarak kurulan firma, 1995 yılında 3 aile bireyinin de katılımıyla, Kemahlıoğlu Plastik Amb. San. ve Tic. A.Ş. unvanını almıştır...Devamı

Carrefoursa'nın Hedefi 2009 Sonunda 60 Mağaza

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

24.07.2009 Cuma - İSTANBUL

Marketler zincinin Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını söyledi

 

İSTANBUL  - Carrefoursa Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda ise 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Vicaire, Carrefoursa'nın Türkiye'deki faaliyetlerine ilişkin Parksa Hilton'da düzenlediği basın toplantısında, Türkiye'deki krizin bugüne kadar yaşanan krizlerden ve dünyada meydana gelen krizden farklı olduğunu, 2001'deki krize göre çok büyük bir fark bulunduğunu ifade ederek, 2001'deki krizde tüm tüketim kalemlerinde "bıçak gibi" bir kesilme yaşandığını, bu krizde ise sistemin ciddi şekilde direndiğini, gıda sektöründeki büyümenin aynı şekilde devam ettiğini söyledi.

Guillaume Vicaire, "Gıda açısından Türkiye tüm Avrupa ülkeleri içinde ilk çeyrekte en iyi rakamları elde eden ülke. İlk yarıda gıda sektöründe yüzde 8-10 arasında bir büyüme yaşandı" şeklinde konuştu.

Türkiye ekonomisi ve pazarına çok iyimser yaklaştığını ifade eden Vicaire, "Türkiye'nin Avrupa içinde gıda sektöründe en dinamik ülke olduğuna inanıyorum. Her ne kadar geçmişteki büyüme hızına göre daha yavaş, ağır seyreden bir büyüme olsa da gıda sektöründe yine geçtiğimiz yıla göre bir büyümeyi izleyebiliyoruz" dedi.

Dağıtım zincirlerinin Türkiye'de yeni mağazalar açtığını, yatırımlar yaptığını, Türkiye'de genç bir nüfus olduğunu ve kentleşmeye yönelmenin hız kazandığını anlatan Vicaire, ekonominin hızla büyüdüğünü, perakendenin Türkiye'de halen gelişim gösterdiğini kaydetti.

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Vicaire, Türkiye'de 16 yıldır faaliyet gösterdiklerini hatırlatarak, konuşmasını şöyle sürdürdü:
"Düşüncemiz burada kalıcı olmak ve Türkiye'de büyümektir. Birinci arzumuz Türkiye'nin büyümesine eşlik etmektir, Türkiye'de çok daha fazla müşteriye hitap edebilmek adına Carrefoursa çözümlerini üretebilmektir. Geçen yıl sizlere 3 yıl içerisinde mağaza sayımızı ikiye katlamak gibi bir hedefimiz olduğundan bahsetmiştim. Geçen yıl vermiş olduğumuz sözümüzün, yaptığımız açıklamanın halen geçerli olduğunu, aynı yolda ilerlediğimizi söylemek isterim. Bu aşamada ticari koşullar elverdiği ölçüde de, müşterilerin ihtiyacı olduğu ölçüde organik olarak büyümeye, yeni mağazalar açmaya veya mevcut mağazaların satın alınması yoluyla büyümeye devam edeceğiz."

Guillaume Vicaire, bir soru üzerine bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda da 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İhracatta iyimserlik 5 yılın zirvesinde

14.02.2018 - İSTANBUL

TİM'in 'Eğilim Anketi'ne katılan her 4 firmadan 3'ü 2018 yılında ihracatlarının 2017 yılına göre artış kaydetmesini bekliyor. Bu istatistik anketin yapılmaya başlandığı 2013 yılından beridir en iyimser artış beklentisi olarak öne çıktı.... Devamı

Tarımda enflasyon tek haneye düştü

14.02.2018 - İSTANBUL

TZOB Genel Başkanı Bayraktar, gıda ve alkolsüz içeceklerin ardından Tarım Ürünleri Üretici Fiyat Endeksi'nde (Tarım ÜFE) de enflasyonun tek haneye düştüğünü belirtti.... Devamı

Kişi başı tasarruf miktarı 11.500 TL'yi geçti

14.02.2018 - İSTANBUL

Türkiye'de tasarruf mevduatları 2017'de bir önceki yıla kıyasla yüzde 14,4 artarak 930,3 milyar liraya ulaşırken, kişi başı tasarruf miktarı 11 bin 500 lirayı aştı.... Devamı

AB'den balıkçılığa 6 milyon euro

14.02.2018 - ADANA

SMARTFISH isimli Avrupa Birliği projesi kapsamında Çukurova ve Mersin Üniversitelerinin projelerine önümüzdeki 4 yıl için toplam 6 milyon euroluk bütçe ayrıldı.... Devamı

Datça, sezonu "badem çiçeği" ile uzatacak

14.02.2018 - MUĞLA

Bademiyle meşhur Datça, bu yıl ilk kez 'Badem Çiçeği Festivali' düzenleyecek. Datça Belediyesi ve Muğla Ticaret Odası'nın desteği ve yerli halkın isteğiyle 16-18 Şubat'ta gerçekleştirilecek festival, 3 gün sürecek.... Devamı