Özel Karşıyaka Göz Hastanesi Başarı Hikayesi

Özel Karşıyaka Göz Hastanesi

İzmir/Karşıyaka'da göz hastalıkları alanında yaklaşık çeyrek asırdır hizmet veren, Myop, Hipermetrop ve Astigmat tedavisinde PRK, LASİK veya LASEK yöntemlerini uygun göze uygun tedavi sloganı ile kullanabilen Özel Karşıyaka Göz Hastanesi, günümüzde görme bozukluklarının tedavisinde güncel olan refraktif cerrahi ve laser tedavilerinde öncü rol üstlenmektedir...Devamı

Carrefoursa'nın Hedefi 2009 Sonunda 60 Mağaza

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

24.07.2009 Cuma - İSTANBUL

Marketler zincinin Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını söyledi

 

İSTANBUL  - Carrefoursa Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda ise 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Vicaire, Carrefoursa'nın Türkiye'deki faaliyetlerine ilişkin Parksa Hilton'da düzenlediği basın toplantısında, Türkiye'deki krizin bugüne kadar yaşanan krizlerden ve dünyada meydana gelen krizden farklı olduğunu, 2001'deki krize göre çok büyük bir fark bulunduğunu ifade ederek, 2001'deki krizde tüm tüketim kalemlerinde "bıçak gibi" bir kesilme yaşandığını, bu krizde ise sistemin ciddi şekilde direndiğini, gıda sektöründeki büyümenin aynı şekilde devam ettiğini söyledi.

Guillaume Vicaire, "Gıda açısından Türkiye tüm Avrupa ülkeleri içinde ilk çeyrekte en iyi rakamları elde eden ülke. İlk yarıda gıda sektöründe yüzde 8-10 arasında bir büyüme yaşandı" şeklinde konuştu.

Türkiye ekonomisi ve pazarına çok iyimser yaklaştığını ifade eden Vicaire, "Türkiye'nin Avrupa içinde gıda sektöründe en dinamik ülke olduğuna inanıyorum. Her ne kadar geçmişteki büyüme hızına göre daha yavaş, ağır seyreden bir büyüme olsa da gıda sektöründe yine geçtiğimiz yıla göre bir büyümeyi izleyebiliyoruz" dedi.

Dağıtım zincirlerinin Türkiye'de yeni mağazalar açtığını, yatırımlar yaptığını, Türkiye'de genç bir nüfus olduğunu ve kentleşmeye yönelmenin hız kazandığını anlatan Vicaire, ekonominin hızla büyüdüğünü, perakendenin Türkiye'de halen gelişim gösterdiğini kaydetti.

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Vicaire, Türkiye'de 16 yıldır faaliyet gösterdiklerini hatırlatarak, konuşmasını şöyle sürdürdü:
"Düşüncemiz burada kalıcı olmak ve Türkiye'de büyümektir. Birinci arzumuz Türkiye'nin büyümesine eşlik etmektir, Türkiye'de çok daha fazla müşteriye hitap edebilmek adına Carrefoursa çözümlerini üretebilmektir. Geçen yıl sizlere 3 yıl içerisinde mağaza sayımızı ikiye katlamak gibi bir hedefimiz olduğundan bahsetmiştim. Geçen yıl vermiş olduğumuz sözümüzün, yaptığımız açıklamanın halen geçerli olduğunu, aynı yolda ilerlediğimizi söylemek isterim. Bu aşamada ticari koşullar elverdiği ölçüde de, müşterilerin ihtiyacı olduğu ölçüde organik olarak büyümeye, yeni mağazalar açmaya veya mevcut mağazaların satın alınması yoluyla büyümeye devam edeceğiz."

Guillaume Vicaire, bir soru üzerine bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda da 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Yılsonu TÜFE beklentisi yüzde 13.88'e çıktı

19.07.2018 - İSTANBUL

Merkez Bankası'nın (TCMB) Temmuz beklenti anketinde, yıl sonu TÜFE beklentisi bir önceki anketteki yüzde 12.28'den yüzde 13.88'e yükseldi. ... Devamı

AKAMİB'den altı ayda 327 milyon liralık ihracat

19.07.2018 - İÇEL

AKAMİB, haziran ayında gerçekleştirdiği 39 milyon 868 bin liralık ihracatla birlikte 6 aylık toplam ihracatını 327 milyon 149 bin liraya yükseltti.... Devamı

Konut satışlarında yüzde 22 artış

19.07.2018 - İSTANBUL

Kampanyaların da etkisiyle haziran ayında 119 bin 413 konut satıldı. ... Devamı

IMF'nin Türkiye için 2018 büyüme tahmini yüzde 3,9

19.07.2018 - İSTANBUL

IMF Araştırma Departmanı Direktörü Gian Maria Milesi-Ferretti, IMF'nin Türkiye ekonomisinin bu yıl yüzde 4,2 ve gelecek yıl yüzde 3,9 büyümesini beklediğini belirtti.... Devamı

Kablo sektörüne bakış

19.07.2018 - İSTANBUL

İhracattaki durgunluk iç pazara yönelimi artırarak, arz fazlalığını tetikliyor.... Devamı