By Dekol Mobilya Başarı Hikayesi

By Dekol Mobilya Tekstil San. Tic. Ltd. Şti.

1989 yılında Adapazarı'nda kurulan By Dekol Mobilya ilk günden bugüne, hedeflerinden hiçbir şekilde ödün vermeden; zengin tasarım, konfor ve kullanım rahatlığı özelliklerini en yüksek düzeyde tutarak, ürünlerini yurtiçi ve yurtdışı pazarına sunmuştur.Devamı

Alım heyetleri Antalya'ya 'Türk Kuzu'su için geldi

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

12.12.2016 Pazartesi - ANTALYA

Antalya'da düzenlenen Deri ve Kürk Konfeksiyon Fuarı'na 20'nin üzerinde ülkeden 400'den fazla iş insanı katıldı.

 

İstanbul Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği (İDMİB) ve Deri Tanıtım Grubu, yabancı alım heyeti odaklı 'Deri ve Kürk Konfeksiyon Fuarı'nın ikincisini düzenledi. Türk derisi dünyada 'Türk Kuzu' hitabıyla markalaşıyor. Antalya'nın Kundu beldesinde bulunan WOW Kremlin Palace Otel'de gerçekleşen organizasyona, 20'nin üzerinde ülkeden 400'den fazla iş insanı katıldı. Fuar kapsamında, Türkiye'den 22 firmanın stant açtığı 'Leather&Fur Fashion Show'a gelen 400 iş insanı, yarına kadar Türk deri ihracatçıları B2B ikili iş görüşmeleri gerçekleştirilecek.

İDMİB Başkanı Mustafa Şenocak, yaptığı açıklamada, yaklaşık 2 yıl önce Rusya ile yaşanan krize değinerek, "Biz yıllardır Rusya ile çalışıyoruz. Rusya'ya ihracat yapan en önemli sektörlerden biri de deri mamulleri. Yaşanan bu krizde vize problemleri yaşadık. Rusya'ya gidemediğimiz dönemde, Rus dostlarımızı ülkemize davet ettik. Geçtiğimiz yıl haziran ayında henüz Rusya ile ilişkilerimizin düzelmediği dönemde, 300'e yakın Rus iş insanını Antalya'da ağırladık. Aynı dönemde ise Cumhurbaşkanı'mız, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'e mektup yazdı. Yaptığımız organizasyonun verimi arttı" dedi.

İkili görüşmeler avantaj sağlıyor

Sektörün ciddi bir kriz yaşaması nedeniyle geçmişte kapanan firmaların olduğunu kaydeden Şenocak, haziran ayındaki şovun sektöre hareket ve umut getirdiğine dikkat çekti. Şenocak, bu vesileyle, Rusya ile ilişkilerin düzelmesinin ardından katılımcı sayıların artarak ikinci bir organizasyonun talep edildiğini açıkladı. Başta Rusya olmak üzere Japonya, Macaristan, Ukrayna, Kazakistan, Letonya, Litvanya Belarus'tan 400'ün üzerinde alıcı iş insanının, Türk deri sektörü temsilcileriyle buluştuğunu söyleyen Şenocak, "3 gün sürecek olan organizasyonumuza davet ettiğimiz alım heyetleri ile Türk firmalarımızı B2B etkinliğinde görüştürüyoruz. İki ülke arasındaki ilişki güçleniyor" diye konuştu.

İhracatta miktar bazında yüzde 13 artış yaşandı

Ağırlıklı olarak Rusya'ya 3 yıl önce 400 milyon dolar civarında deri ve deri mamulleri ihracatı gerçekleştiği bilgisini veren Şenocak, 90 milyon dolara kadar düşüş yaşandığını ancak artık yükselmeye başladığını aktardı. Mustafa Şenocak, Rusya'ya ihracatın bu yıl yüzde 59 civarında kayıp yaşadığını ancak genel anlamda bakıldığında değer bazında yüzde 5, miktar bazında yüzde 13 oranında artış yaşandığını da kaydetti. Yurtdışında Türk derisinin çok beğenildiğine dikkat çeken Şenocak, "Türk Kuzu" şeklinde Türk deri mamullerinin markalaştığını vurguladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Konutta fiyat artışı maliyetin altında kaldı

16.01.2017 - İSTANBUL

Geçtiğimiz ay yeni konutlardaki fiyat artışı, artan kur nedeniyle maliyet artışının altında gerçekleşti. Konut projelerinde stok erime hızı da yüzde 0,6 düşerek yüzde 2.4 oldu.... Devamı

"Süt üreticisinin kilogram başına 34 kuruş kaybı var"

16.01.2017 - İSTANBUL

Süt üreticisinin her türlü girdi maliyetinin arttığını belirten TZOB Genel Başkanı Bayraktar, çiğ süt tavsiye fiyatında yapılan zammı eleştirerek, üreticinin kilogram başına 34 kuruş kaybı olduğunu söyledi.... Devamı

Dijitalleşme otomotiv endüstrisine verimlilik getiriyor

16.01.2017 - İSTANBUL

Türkiye otomotiv sektörünün temsilcileri, sektörün geleceğini ve dijital teknolojilerin sektöre etkisini değerlendirmek üzere GE Türkiye İnovasyon Merkezi'nde bir araya geldi.... Devamı

Yarım asırlık İtalyan Bocchi'yi Türkler dünyaya açıyor

16.01.2017 - İSTANBUL

XL Klozet, bedensel engelliler için Care&Comfort gibi dünyada ilklere de imza atan Bocchi, Türkiye'de bu yıl iç pazara yönelecek.... Devamı

Logoya kendi yüzünü koydu, global devlerle rekabet ediyor

16.01.2017 - İSTANBUL

1K Kimya CEO'su Sevginar Baştekin, logosunda kendi resmini kullandığı temizlik ürünleri markası ile global devlerle rekabet ediyor. Baştekin, "Ar-Ge'yi çok seviyorum, geliştirdiğim iki ürün hayatımda dönüm noktası oldu" dedi.... Devamı