Sarnıç Otel Başarı Hikayesi

Sarnıç Otel

1915 yılında konak olarak inşaa edilen, orjinal haline sadık kalınmak suretiyle otele çevrilerek, 1999'dan bu yana hizmet vermekte olan Sarnıç Hotel; "sarnıç" ismini altında bulunan ve Bizans İmparatorluğu tarafından 5.yy'da inşaa edilen sarnıçtan almaktadır...Devamı

Acar Group, 2 milyon euro ek makine yatırımı yapıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

12.09.2011 Pazartesi - İSTANBUL

Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artıracak.

 

Matbaa, promosyon, kırtasiye sektörlerinde dünyanın lider firmaları arasında yer alan Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artırmak için 2 milyon Euro'ya yakın ek makine yatırımı gerçekleştiriyor.

Sert kapak üretimi kalitesinde ünü ülke sınırlarını aşan Acar Basım, mevcut makine parkuruna yaptığı ek yatırımla, üretim kapasitesini arttırırken, el emeği ağırlıklı bazı iş süreçlerini otomasyona taşıyor. 

31 yıldır sahip oldukları bilgi birikimi ve tecrübeye, sahip oldukları profesyonel insan kaynağına ve makine parkuruna çok güvendiklerini ifade eden Acar Basım Genel Müdürü İhsan Acar, kapasitenin yarısından fazlasını 40'a yakın ülkeye ihraç ediyor olmalarının, bunun en güzel göstergesi olduğunu söyledi.

'Basım sanayinin çözüm noktası' olarak geniş bir yelpazede hizmet sunduklarını anlatan İhsan Acar, özellikle sert kapak konusunda dünyanın sayılı firmaları arasında yer aldıklarını kaydederek, "Matbaa alanında, uluslararası düzeyde ciddi bir makine parkurumuz var. Aynı zamanda, sert kapak üretimine yönelik de son teknolojiye sahip bir hattımız bulunuyor. Yaptığımız ek yatırımla, hem üretim kapasitesini arttıracağız, hem el işçiliği ile otomasyonu buluşturacağız. Nitekim sert kapakta sektör lideriydik, bu liderliğimiz devam ediyor" diye konuştu.

Yüzde 25'in üzerinde talep artışı yaşanacak

Bu yılın, geçtiğimiz yıla oranla, daha iyi bir yıl olduğunu belirten İhsan Acar, gelecek iş taleplerinde %25'in üzerinde artış yaşandığını söyledi. Aynı zamanda, Acar Group'un kendi markaları olan Arwey, La Vorte ve NoteEco'yu, 40'a yakın ülkede 2 bine yakın satış noktasında dünya tüketicisiyle buluşturduklarını anlatan İhsan Acar, katıldıkları uluslararası fuarlarda çok iyi tepkiler ve geri dönüşler aldıklarını kaydetti.

Acar'da müşteri memnuniyetinin çok önemli olduğunu vurgulayan İhsan Acar, şunları söyledi: "Müşterilerimizin bir dediğini, iki etmeyiz. Tüm müşterilerimize aynı özeni gösterir, isteklerini anında çözmeye çalışır ve beklentilerinin üzerinde değer katarak, yönetiriz. Müşterilerimizin de, bizimle çalışırken, zamanında ve kaliteli ürün alma rahatlığı vardır. Sunduğumuz hizmet ve kaliteye oranla, fiyatlarımızın uygun olması yoğun talep almamızın nedenidir."


 

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

200 milyon euroluk yeni yatırıma hazırlanıyor

24.08.2017 - İSTANBUL

Sağlık Lojistik büyümede hızlanıyor. İcra Kurulu Başkanı Zahit Sağlık, filo, depolama, intermodal taşımacılık gibi alanlarda önümüzdeki 5 yılda 200 milyon euroluk yatırım yapacaklarını açıkladı.... Devamı

Üreticiden TMO'ya yoğun ilgi

24.08.2017 - ANKARA

18 Ağustos itibarıyla üreticilerin TMO'ya teslim ettiği ürün miktarı 2 milyon tona yaklaşırken, ofisin bunlar için ödeyeceği para ise 1 milyar 870 milyon lirayı aştı. ... Devamı

Büyükbaş kurbanlık 4 binden küçükbaş 600 liradan başlıyor

24.08.2017 - ANKARA

Kurbanlık bedellerinin illere göre farklılık göstereceğini kaydeden TZOB Genel Başkanı Bayraktar, fiyatların büyükbaşta 4-19 bin lira, küçükbaşta ise 600 lira ile 2 bin lira arasında olacağını söyledi.... Devamı

Defacto'dan ilk altı ayda yüzde 34'lük büyüme

24.08.2017 - İSTANBUL

Defacto, 2017 yılının ilk yarısında 1 milyar 190 milyon TL ciro elde ederek, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 34 büyüdü. ... Devamı

Altının gramı 144 liraya geriledi

24.08.2017 - İSTANBUL

Altının gram fiyatı, önceki kapanışa göre yüzde 0,3 düşüşle 144 liraya geriledi. ... Devamı