Talipsan Deri Başarı Hikayesi

Talipsan Deri Konfeksiyon Gıda ve Hediyelik Eşya Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

Deri sektörüne yönelik geçmişte çok küçük çapta başlanan ticari faaliyet, bugün Ülkemizin farklı illerine yönelik üretim ve pazarlama yapabilen, kendi markasını yaratmış Talipsan Deri firmasının başarı hikayesini ortaya çıkartmıştır... Devamı

Acar Group, 2 milyon euro ek makine yatırımı yapıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

12.09.2011 Pazartesi - İSTANBUL

Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artıracak.

 

Matbaa, promosyon, kırtasiye sektörlerinde dünyanın lider firmaları arasında yer alan Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artırmak için 2 milyon Euro'ya yakın ek makine yatırımı gerçekleştiriyor.

Sert kapak üretimi kalitesinde ünü ülke sınırlarını aşan Acar Basım, mevcut makine parkuruna yaptığı ek yatırımla, üretim kapasitesini arttırırken, el emeği ağırlıklı bazı iş süreçlerini otomasyona taşıyor. 

31 yıldır sahip oldukları bilgi birikimi ve tecrübeye, sahip oldukları profesyonel insan kaynağına ve makine parkuruna çok güvendiklerini ifade eden Acar Basım Genel Müdürü İhsan Acar, kapasitenin yarısından fazlasını 40'a yakın ülkeye ihraç ediyor olmalarının, bunun en güzel göstergesi olduğunu söyledi.

'Basım sanayinin çözüm noktası' olarak geniş bir yelpazede hizmet sunduklarını anlatan İhsan Acar, özellikle sert kapak konusunda dünyanın sayılı firmaları arasında yer aldıklarını kaydederek, "Matbaa alanında, uluslararası düzeyde ciddi bir makine parkurumuz var. Aynı zamanda, sert kapak üretimine yönelik de son teknolojiye sahip bir hattımız bulunuyor. Yaptığımız ek yatırımla, hem üretim kapasitesini arttıracağız, hem el işçiliği ile otomasyonu buluşturacağız. Nitekim sert kapakta sektör lideriydik, bu liderliğimiz devam ediyor" diye konuştu.

Yüzde 25'in üzerinde talep artışı yaşanacak

Bu yılın, geçtiğimiz yıla oranla, daha iyi bir yıl olduğunu belirten İhsan Acar, gelecek iş taleplerinde %25'in üzerinde artış yaşandığını söyledi. Aynı zamanda, Acar Group'un kendi markaları olan Arwey, La Vorte ve NoteEco'yu, 40'a yakın ülkede 2 bine yakın satış noktasında dünya tüketicisiyle buluşturduklarını anlatan İhsan Acar, katıldıkları uluslararası fuarlarda çok iyi tepkiler ve geri dönüşler aldıklarını kaydetti.

Acar'da müşteri memnuniyetinin çok önemli olduğunu vurgulayan İhsan Acar, şunları söyledi: "Müşterilerimizin bir dediğini, iki etmeyiz. Tüm müşterilerimize aynı özeni gösterir, isteklerini anında çözmeye çalışır ve beklentilerinin üzerinde değer katarak, yönetiriz. Müşterilerimizin de, bizimle çalışırken, zamanında ve kaliteli ürün alma rahatlığı vardır. Sunduğumuz hizmet ve kaliteye oranla, fiyatlarımızın uygun olması yoğun talep almamızın nedenidir."


 

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

"Esnaf vergi borcu yapılandırmasını iyi değerlendirmeli"

22.07.2016 - İSTANBUL

TESK Genel Başkanı Palandöken, "Bu zor dönemde vergi ve prim borçlarını ödemek isteyen esnaf için büyük bir avantaj getiriliyor" dedi.... Devamı

Subaru'nun 3 modeline "En İdeal SUV" ödülü

22.07.2016 - İSTANBUL

Subaru, tüketicilerle yapılan anketler sonucunda belirlenen "2016 AutoPacific İdeal Araçlar Ödülleri"nde, XV, Forester ve Outback modelleriyle üç ödül birden kazandı. ... Devamı

Finansal Hizmetler Güven Endeksi azaldı

22.07.2016 - İSTANBUL

FHGE bu yılın temmuz ayında bir önceki aya kıyasla 4,2 puan azalışla 172,6'ya geriledi.... Devamı

603 firmaya dahilde işleme izni verildi

22.07.2016 - İSTANBUL

Dahilde işleme rejimi kapsamında haziran ayında 603 firmaya izin belgesi verildi.... Devamı

Konut satışı yüzde 4 düştü

22.07.2016 - İSTANBUL

Haziran ayında satılan konut sayısı, bir önceki aya göre yüzde 7,5, bir önceki yılın aynı dönemine göre ise yüzde 4 azalma kaydetti.... Devamı