Zorlu Kimyasal Başarı Hikayesi

Zorlu Kimyasal Bağlantı Sistemleri

Kalite ve güveni hedef olarak belirleyerek, 1998 yılında Türkiye'de tesis kurmak için ilk fizibilite çalışmalarını gerçekleştiren, 2000 yılından itibaren imalata başlayan Zorlu Kimyasal, bugün kimyasal dübel üretiminde dünyadaki sekiz fabrikadan biridir....Devamı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

12.09.2011 Pazartesi - İSTANBUL

Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artıracak.

 

Matbaa, promosyon, kırtasiye sektörlerinde dünyanın lider firmaları arasında yer alan Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artırmak için 2 milyon Euro'ya yakın ek makine yatırımı gerçekleştiriyor.

Sert kapak üretimi kalitesinde ünü ülke sınırlarını aşan Acar Basım, mevcut makine parkuruna yaptığı ek yatırımla, üretim kapasitesini arttırırken, el emeği ağırlıklı bazı iş süreçlerini otomasyona taşıyor. 

31 yıldır sahip oldukları bilgi birikimi ve tecrübeye, sahip oldukları profesyonel insan kaynağına ve makine parkuruna çok güvendiklerini ifade eden Acar Basım Genel Müdürü İhsan Acar, kapasitenin yarısından fazlasını 40'a yakın ülkeye ihraç ediyor olmalarının, bunun en güzel göstergesi olduğunu söyledi.

'Basım sanayinin çözüm noktası' olarak geniş bir yelpazede hizmet sunduklarını anlatan İhsan Acar, özellikle sert kapak konusunda dünyanın sayılı firmaları arasında yer aldıklarını kaydederek, "Matbaa alanında, uluslararası düzeyde ciddi bir makine parkurumuz var. Aynı zamanda, sert kapak üretimine yönelik de son teknolojiye sahip bir hattımız bulunuyor. Yaptığımız ek yatırımla, hem üretim kapasitesini arttıracağız, hem el işçiliği ile otomasyonu buluşturacağız. Nitekim sert kapakta sektör lideriydik, bu liderliğimiz devam ediyor" diye konuştu.

Yüzde 25'in üzerinde talep artışı yaşanacak

Bu yılın, geçtiğimiz yıla oranla, daha iyi bir yıl olduğunu belirten İhsan Acar, gelecek iş taleplerinde %25'in üzerinde artış yaşandığını söyledi. Aynı zamanda, Acar Group'un kendi markaları olan Arwey, La Vorte ve NoteEco'yu, 40'a yakın ülkede 2 bine yakın satış noktasında dünya tüketicisiyle buluşturduklarını anlatan İhsan Acar, katıldıkları uluslararası fuarlarda çok iyi tepkiler ve geri dönüşler aldıklarını kaydetti.

Acar'da müşteri memnuniyetinin çok önemli olduğunu vurgulayan İhsan Acar, şunları söyledi: "Müşterilerimizin bir dediğini, iki etmeyiz. Tüm müşterilerimize aynı özeni gösterir, isteklerini anında çözmeye çalışır ve beklentilerinin üzerinde değer katarak, yönetiriz. Müşterilerimizin de, bizimle çalışırken, zamanında ve kaliteli ürün alma rahatlığı vardır. Sunduğumuz hizmet ve kaliteye oranla, fiyatlarımızın uygun olması yoğun talep almamızın nedenidir."


 

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

"Kamyonda Rusya, 2. büyük pazar olacak"

31.05.2016 - ADANA

Ford Trucks Gizerler 4S Tesisi'nin açılışında konuşan, Ali Koç, "İşler normale dönerse kamyonda Rusya 2'nci büyük pazarımız olacak" dedi.... Devamı

Coca-Cola İçecek’ten Kazakistan’a ikinci fabrika

31.05.2016 - Yurtdışı

Kazakistan’da ikinci fabrikasını açan Coca-Cola İçecek, bu güne kadar gerçekleştirdiği yatırım miktarını 250 milyon dolara çıkardı. Şirket, önümüzdeki 3 yıl içerisinde 50 milyon dolar daha yatırım yapacak.... Devamı

İnşaat sektöründe istihdam azaldı

30.05.2016 - İSTANBUL

TÜİK verilerine göre inşaat sektöründe istihdam yüzde 1,7 azaldı.... Devamı

Oyun sektörü Ankara'da buluşacak

30.05.2016 - İSTANBUL

Dünyadan ve Türkiye'den oyun sektörünün önemli şirketleri, oyun üreticileri, dağıtıcılar ve oyun severler 2-5 Haziran'da Ankara'da bir araya gelecek... Devamı

Şekerli ürünlerde hedef ülke ABD

30.05.2016 - İSTANBUL

Bölgesel sorunlar nedeniyle azalan ihracat rakamlarını tekrar artırmak isteyen Türk şekerleme sektörü, ABD pazarınına ihracatı artırmayı hedefliyor.... Devamı