Güven-El Plastik Başarı Hikayesi

Güven-El Plastik ve Kalıp San. Tic. Ltd. Şti

1965 yılından bu yana plastik kalıbı imalatı sektöründe yer alan Güven Kalıp, 1976 yılında şirketleşmiştir. 1986 yılında faaliyet alanını genişleten firma, Güven-El Plastik ve Kalıp’ı da kurarak, plastik enjeksiyon üretimine başlamıştır...Devamı

Acar Group, 2 milyon euro ek makine yatırımı yapıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

12.09.2011 Pazartesi - İSTANBUL

Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artıracak.

 

Matbaa, promosyon, kırtasiye sektörlerinde dünyanın lider firmaları arasında yer alan Acar Group, baskı ve baskı sonrasında kapasiteyi yüzde 30'un üzerinde artırmak için 2 milyon Euro'ya yakın ek makine yatırımı gerçekleştiriyor.

Sert kapak üretimi kalitesinde ünü ülke sınırlarını aşan Acar Basım, mevcut makine parkuruna yaptığı ek yatırımla, üretim kapasitesini arttırırken, el emeği ağırlıklı bazı iş süreçlerini otomasyona taşıyor. 

31 yıldır sahip oldukları bilgi birikimi ve tecrübeye, sahip oldukları profesyonel insan kaynağına ve makine parkuruna çok güvendiklerini ifade eden Acar Basım Genel Müdürü İhsan Acar, kapasitenin yarısından fazlasını 40'a yakın ülkeye ihraç ediyor olmalarının, bunun en güzel göstergesi olduğunu söyledi.

'Basım sanayinin çözüm noktası' olarak geniş bir yelpazede hizmet sunduklarını anlatan İhsan Acar, özellikle sert kapak konusunda dünyanın sayılı firmaları arasında yer aldıklarını kaydederek, "Matbaa alanında, uluslararası düzeyde ciddi bir makine parkurumuz var. Aynı zamanda, sert kapak üretimine yönelik de son teknolojiye sahip bir hattımız bulunuyor. Yaptığımız ek yatırımla, hem üretim kapasitesini arttıracağız, hem el işçiliği ile otomasyonu buluşturacağız. Nitekim sert kapakta sektör lideriydik, bu liderliğimiz devam ediyor" diye konuştu.

Yüzde 25'in üzerinde talep artışı yaşanacak

Bu yılın, geçtiğimiz yıla oranla, daha iyi bir yıl olduğunu belirten İhsan Acar, gelecek iş taleplerinde %25'in üzerinde artış yaşandığını söyledi. Aynı zamanda, Acar Group'un kendi markaları olan Arwey, La Vorte ve NoteEco'yu, 40'a yakın ülkede 2 bine yakın satış noktasında dünya tüketicisiyle buluşturduklarını anlatan İhsan Acar, katıldıkları uluslararası fuarlarda çok iyi tepkiler ve geri dönüşler aldıklarını kaydetti.

Acar'da müşteri memnuniyetinin çok önemli olduğunu vurgulayan İhsan Acar, şunları söyledi: "Müşterilerimizin bir dediğini, iki etmeyiz. Tüm müşterilerimize aynı özeni gösterir, isteklerini anında çözmeye çalışır ve beklentilerinin üzerinde değer katarak, yönetiriz. Müşterilerimizin de, bizimle çalışırken, zamanında ve kaliteli ürün alma rahatlığı vardır. Sunduğumuz hizmet ve kaliteye oranla, fiyatlarımızın uygun olması yoğun talep almamızın nedenidir."


 

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Endüstriyel orman miktarı iki katına çıkarılacak

20.02.2017 - ANKARA

Ormancılık stratejik planında endüstriyel ağaçlandırma için ilk etapta uygunluğu belirlenen arazilerin kullanımının yüzde 26'ya çıkarılması planlandı.... Devamı

Uludağ Ekonomi Zirvesi için geri sayım başladı

20.02.2017 - İSTANBUL

Uludağ Ekonomi Zirvesi, 24-25 Mart tarihlerinde Bursa da gerçekleştirilecek. ... Devamı

Yerli kök hücreyle tedavi 7'de 1 daha ucuz

20.02.2017 - İSTANBUL

Kanser tedavilerinde kullanılan kök hücre nakli için, gönüllü kök hücre veri tabanına kayıt olanların sayısı 200 bini geçti. Bu bağışlar sayesinde kök hücre tedavisi yurt dışına oranla 7'de 1 daha ucuza geliyor. ... Devamı

Üretim Reform Paketi'ni tamamladık gelecek hafta EKK'ya sunacağız

20.02.2017 - İZMİR

Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, "Üretim Reform Paketi"ne ilişkin çalışmaların tamamlandığını ve bu hafta Ekonomi Koordinasyon Kurulu'na (EKK) sunulacağını açıkladı. ... Devamı

Diyarbakır cezbetti, 1 haftada 1.1 milyar liralık başvuru geldi

20.02.2017 - DİYARBAKIR

Cazibe Merkezleri Programı'nı tanıtıcı bir dizi toplantı düzenleyen Diyarbakırlı STK'lar, iş dünyasını yatırım için ikna etmeye çalışıyor. ... Devamı